Frakt og retur
1. PRISER OG BETALING
Alle prisene i nettbutikken er oppgitt i Norske kroner.
Hos oss kan du betale med Vipps og både med faktura og kort via Klarna Checkout. Raskt, trygt og enkelt.
Betingelser for betalingsutsettelse av faktura finner du i kassen.
2. FRAKT
Vi har gode fraktbetingelser. Frakten kan variere avhengig av ditt postnummer. Vi leverer til hele landet og leverer med E18-budet, Bring, PostNord, Midtgaard Transport, Bodø Transport, Pleym Transport eller Collicare. Disse transportørene er ikke behjelpelig med innbæring, montering, retur av emballasje og kast av møbel. Levering vil skje på gateplan.
Du har også mulighet for å velge en annen leveringsadresse enn din private adresse.
Sjekk alltid varene når du mottar dem. Dersom varene er skadet under transport skal dette meldes inn til utleveringstedet samme dag som varen mottas.
3. RETUR
Du har alltid 30 dager full returrett når du handler hos oss. Det er lov å ombestemme seg. Kunden står selv ansvarlig for fraktkostnader inn til vårt lager. Varen kan sendes tilbake til vårt lager med en av våre transportører. Ta kontakt med oss for pris og booking.
Angrefristen løper fra den dagen du mottar varen. Ta alltid vare på orginalemballasjen til du har bestemt deg for å beholde produktet.
Fyll ut vedlagte angrerettskjema og send pakken til:
LIVING OUTLET AS
Smalvollveien 48
0667 Oslo Alnabru
4. REKLAMASJON
Er varene dine ødelagte? Vær vennlig å ta et bilde og send oss en mail, så hjelper vi deg.
Dette betyr at du enten kan få varen reparert, byttet, pengene tilbake eller avslag i prisen, avhengig av den konkrete situasjon.
Det skal reklameres innen rimelig tid etter at du har oppdaget mangelen ved varen.
Vi refunderer rimelige fraktomkostninger som du måtte ha i forbindelse med returneringen av varen, når reklamasjonen er berettiget.
Når du ønsker å reklamere på et produkt, kontakt oss alltid på mail før du sender varen.
Dersom det gjelder transportskade gjelder fristen i punkt 2. Skaden skal meldes inn samme dag som varene mottas.